Întregul scandal a pornit de la un Hyundai portocaliu pe care Ana l-a vândut printr-un intermediar. Noul proprietar susține că nu a primit certificatul fiscal auto necesar pentru înmatricularea mașinii, deși a încercat să rezolve această problemă printr-un mesaj pe Facebook adresat direct Anei Morodan. Neprimind niciun răspuns, bărbatul se gândește acum să o dea în judecată pe influenceriță pentru această neplăcere.
Ana Morodan a clarificat situația, insistând că procedura eliberării fiscalului nu depinde de ea personal. Ea a contractat o firmă pentru această procedură și comunică doar cu intermediarul în privința tranzacției. Influencerița subliniază că nu are niciun motiv să întârzie eliberarea documentului și că nu are datorii pe firma respectivă.
„Nu pot sări peste procedurile statului. Nu există taxă de urgență pentru așa ceva”, a explicat Ana Morodan, adăugând că comunicarea cu intermediarul este constantă și că situația este gestionată corespunzător.
Aceste clarificări vin în contextul în care acuzațiile de neglijență și întârziere sunt aduse în discuție de noul proprietar al mașinii, care pare să aibă așteptări diferite în ceea ce privește rezolvarea rapidă a formalităților administrative.